Followers

Tuesday, January 18, 2011

tekanan yg kian terasa

stress sgatla konon!!haha


semester 2 ni da masuk mggu yg ketiga..
dan smakin aku mghadirkn diri ke klas, 
smakin stress aku rasa..

smua ni d sbbkn assigment yg smakin blambak..
assgnment group lebi byk la, alhmdulila..
stkat ni, ada 1 saja assigment individu, subjek HUBUNGAN ETNIK..
n smua tugasan 2 mmrlukan kami utk MEMpresentnya dlm klas..
huh!aku lmah la bab bntang2 ni..sgat nervous ya..hehe
tap apa boleh bwat, kena la jugak bwat..

then apabila cabut undi utk gliran mmbntang,
group aku sntiasa mndpt no yg blkg2..haha
kami smua pun, apa g, suka sgatla!haha
tap itu mybbkn kami aku mlengah2kn utk mmbuat assigment trsbut..
tbaik ar!!nnt da tyme nya, bru smua aku klam kabut..hehe

da abis psl asssigment..
ni nak crita sal test n kuiz lak..huh!
math eng 2 la pling manangggg!apa x nya, stiap mggu der kuiz!
sabo je la..(dialog hantu kak limah balik umah)haha
mggu2 akan dtg ni akan smakin ramaila test ya..hehe

krja aku sbnrnya sgatla byk,
tetapi aku sntiasa relak..haha
ala, relak suda!kn??hahaha
insyallah aku akn mgubah sikap ini..(ragu2)haha
da la sem ni, short sem..
smua pun nak cpat, huh!matilah jugak!haha

okla, saja nak meluah prasaan d cni..
nnt akan byk la lagi rasanya luahan oleh shbatmu ni..haha
so, trima la luahan ku ini..haha
c u all in da next post..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...