Followers

Tuesday, January 4, 2011

new semester~~

huh!!aku da kembali ke dunia stdent semula..cuti da abis~~

welcome back 2 uthm!

tap permulaan semester yg not so good..huh!
dpt jadual jak, trus problem sana sini..
bengang la sgat2!
*ada sbjek yg msuk dlm jadual xdip
*dpt seksyen baru
*jadual clash
apabila mslh2 ni trjadi, kami hruslah 
*isi borg insert dlete
*jmpa PA
*pegi fakulti
*dptkan prstujuan member tuk tkar seksyen
very2 mnyusahkan idup..haha
another problem
*pegi fakulti, mcm pegi mega sale(ayat mira), rmai sgat org!
*pnat, xmkn, smpai aku gastrik..haha
*tpaksa skip klas utk settlekn bndalah ni..

exhausted

tetapi berkat ksabaran ku dan juga kesabaran aan n tika,
mslh ni perlahan2 selesai..
juga very2 much thanx kpd kwn2 yg sudi mmbntu mslh jadual clash ni..
special thumbsup to all!
xlupa juga kpd PA aku, en sufyan abdullah, kita jmpa kat klas LK!haha
(mcm mng anugerah la plak)hahah
to everybody, thanx so much!
n trutamanya syukur ke hadrat ilahi, smua ni berkat pertolongan dr Nya..

tq so much everyone!

so, lpas ni, ble la aku epy masuk klas..
xda nak fkir da..i like2!!

epyyyy!

2 comments:

  1. Gedix ayam!!!
    Bria sampai pengsan atas jln!
    Menyampah ak..

    ReplyDelete
  2. hahahaha..gmbr smata2 ok..
    mcm 2la kali aku kpenatan, smpai pgsan atas jln raya..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...