Followers

Thursday, February 17, 2011

kesibukan dan kbahagian melanda~

sory la whai kwn2 sbb da lama sgat x update blog ni..almklumla, aku sgat sbuk ya..
mgalahkan tauke balak der..haha
post kali ni pun just nak share pic2 1 mggu yg lalu..
mggu trsebut aku bley klasifikasikan sbgai mggu pling bz skali slama aku stay d uthm ni..
tap dlm bz2 2, kami aku  turut enjoy la jugak..ala, relak suda kn!haha
huh!!!
so, njoy da photos k!hehe



7 jan 2011: aku sakit der, mc x msuk klas
tasya n aan sudi mnemani aku pegi pku..
trima kase la kwn2..hehe..saya da shat..


tyme ni stdy konon, bsoknya test math eng 2..
perghh!fokus gler..haha


11 jan 2011:keesokannya, pjlanan ke f2 utk test math, sbb xda bas, so jln kaki la..
smgat tf btul, smua bju sma, tasha adlin sak yg lain..hehe




ni plak posing2 lpas amik test mechanic fluid..



lpas test, kluar g parit raja..tbaik!
released tension konon..huhu

ptg 2 jugak, ktorg bwat last mnute preperation utk presntation titas..
tap x bntang pun, postpone mggu dpn..

keesokannya, wet world bp mymbut kdtgan kami....hahaha











lastly, cuti maulidur rasul ari 2 ktorg kluar gak..hehe
actually nak tman c ieda 2 g bli adaptor utk lptopnya..rosak kunun..
dia ckp desperate btul da dia nak on9, so ksian kn..tman la..hahaha
ktorg g bp mall jak pun..msuk pacific yg perlu..hehe










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...